Thursday, October 7, 2010

Cek, di mana kau cek?

Tadi petang aku call MTower tapi line asek bizi so aku call la bank sekejap nak tanye status homeloan disbursement.

Bank kata dah disburse semua amount yang developer mintak, 5 oktober lepas. Pastu aku tanyalah, selalu anta cek ke developer pakai courier ka? pakai posmen Malaysia kah? Dorang cakap pakai courier, dalam 2 hari macam tu baru la sampai kat developer agaknye.

Ceh, 2 hari? So patutnye harini lah (7 Oktober) cek tu boleh sampai ke tangan developer, ye tak?

Pastu aku pun semangat waja-lah call MTower balik. Bizi! Bizi! Bizi!

Kol 4.30 ptg camtu baru line tak bizi dapatlah bercakap dengan orang MTower. Dia kata takde pun cek bank tu sampai~~~ (T_T) haih, tunggu esoklah aku call tanya lagi. Selagi cek tu tak sampai kat developer, dorang takkan bagi buat appointment untuk amik kunci rumah (T^T)

Esok, call MTower lagi. Haihhhh~

No comments:

Post a Comment

Komen kalo berani