Thursday, October 28, 2010

Dah call Chin Si Pemasang Astro

Tadi aku call balik orang yang pernah pasang Astro dish kat rumah aku tanye berapa dia nak kalo relocate Astro dish. Dia kata, bukak Astro RM50, pasang Astro RM100.

Aku cakaplah, nanti kalau aku bukak sendiri yang dia cuma pasang saja berapa? Dia kata RM100. Kalau aku tak guna wayar 10M yang dia punya, dia pulangkan RM10.

Haha. Aku kata, RM80 tak boleh? Aku kompiden sangat yang wayar Astro kami sedia ada tu cukup untuk pasang Astro kat rumah baru. Dia kata, bolehlah.
Aku cakap, kalau kerja dia OK nanti aku ajak jiran-jiran aku soh dia relocate Astro jugak lah. Ayat konon nak diskaun lebih la kan. Ceh.
Tapi betul la, kalo aku letak no kontek Chin kat FB bayu parkville tu sure ramai try call punya.
Kan?

No comments:

Post a Comment

Komen kalo berani