Monday, October 4, 2010

Ring Ring~!!

Baru jap tadi call bank tanya ape status disbursement? Dorang kata baru je release 5hb. Hari ni!

Then teros call MTower tanye bank dah release payment, boleh tak buat appointment nak amik kunci? MTower kata, cek tu belom sampai kat tangan dorang lagi, kalau dah sampai baru boleh buat appointment amik kunci. Ceh.

MTower soh aku terai call esok lepas lunch, mana tahu posmen yg anta cek bank tu kot-kot sampai ke opis dorang esok pagi. Kalau esok tak sampai jugak, dorang soh terai call khamis pulak. Ceh.
Aku kalut nak buat appointment ni bukan apa, sebab aku tanya tadi kat MTower bila hari available tuk amik kunci tu, dorang kata 12hb Oktober ni dah FULLY BOOKED, yang available cuma 13hb & 15hb. Tulah pasai kalut ni.

Pastu soh aku buat bank draft untuk bayar caj miscellaneous tu. Boleh. Boleh. Tapi make sure aku bole buat appointment amik kunci dulu, baru aku buat bank draft.

Oh, yalah. Kami patut bayar RM332.34 tapi MTower kata dapat diskaun, so cuma perlu bayar RM250 saja.

Eh, camana nak buat bank draft aahhhh?

No comments:

Post a Comment

Komen kalo berani