Monday, November 1, 2010

Pak gad me-round

Kami dah mula tinggal kat Bayu Parkville sejak 30/10, sebab nak pindah keluar dari rumah sewa November.
Malam-malam kami dok situ, pak gad ada round kat depan & belakang rumah.
Kami tengok ada beberapa rumah dah start tinggal kat situ, depan rumah aku pun ada tapi aku belum bertegur sapa lagi.
Rumah tepi-tepi aku tak ada lagi yang dah masok pindah.
Hari Ahad kelmarin pagi-pagi lagi dah ada konsert, anak orang depan rumah tu menangis, Satu taman boleh dengar.
Yela, aku tak ada baby lagi so rumah aku ada bunyi TV je haha.


Malam-malam dengar pakgad round nek moto preng preng preng.
Oklah jugak, tak takut sangat dok rumah tak ramai orang lagi ni.
Harap-harap dorang wat keje baguih la, dah bayar RM60 untuk sampai hujung tahun ni.

Eh, tapikan.. bukan ke kerajaan dah bagitau kita tak waijb bayar pakgad ni? Tahun depan ke startnye.
Kan? Kan? Kan?

No comments:

Post a Comment

Komen kalo berani